Oh no.

Jag har ont i halsen. Ni vet ju att dä är så himla synd om mej när jag är sjuk. Räkna mä en jävla massa gnällande i några dar nu. Men jag har rätt å gnälla, för såhär ont i halsen har nog ingen nånsin haft.

Å imorrn hade jag tänkt att lillebror skulle fixa sitt körkort så han kan köra på sina systrar i helgen.
Jag å mamma ska följa mä som personliga stöd. Jag ska inte retas. Jag ska va from som ett lamm.
..do it Figge, do it..

Gonatt

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Du kanske skulle gå å ta hallsprov. Hallsfluss e inte att leka mä.

2007-10-16 @ 11:45:11
Postat av: Snart darfur mannen ^^

Hurm. Hur var det med det där tycka-synd-om-mig-själv-syndromet. Sa vi inte att det finns dem runt om på detta klot som inte ens har mat för dagen. Nu hostar jag I-landsproblem igen :D puss iaf

2007-10-16 @ 12:44:38
Postat av: Anonym

haha o dina kan stava

2007-10-16 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback