shit..inte igeen,

jag har blivit bloggutmanad nu igen. Av Jenny. Förra gången nån utmanade mej tog dä typ skitmånga veckor innan jag gav mej på den. Men jag tänkte såhär nu att jag tar lite i taget lixom. Gör dä lite halvdant då å då. Dä tror jag blir bra. Lets do it.

Tre saker jag skäms för:
1. Att jag inte kan göra kullerbyttor även att jag har varit barngympeledare i ett x antal år.
2. När min fågelfobi märks skittydligt genom att jag hoppar in i nån eller skriker helt hysteriskt.
3. Att jag har sovit bort midsommarafton dom senaste åren. På kvällen. 

Tre händelser jag aldrig kommer glömma från detta år:
1. Festivalen. Totalt oförglömlig faktiskt.
2. Midsommar. Jag sov ju så skönt. Hm.
3. Spanien. Dä började på fel buss, sen blev allt fantastiskt.

Tre saker jag inte skulle klara vardagen utan:
1.
Mat. Dä ä lite av min passion..äta.
2. Pepsi Max, eller pm som jag brukar säga. Jag försöker ibland men får ofta återfall.
3. Telefonen. Dä är min bäbis.

Dä här mä listor är ingenting för mej alltså. Därför skiter jag i resten.Men lite duktig va jag även att jag inte ens gjorde i rätt ordning. Jag valde helt enkelt ut dä som va lättast å svara på. Dåligt.

Publiken säger
Postat av: jenny

haha jag tycker det vart rätt bra ändå =)

2007-10-19 @ 21:51:04
Postat av: Emma

Spyan då? skäms du inte över den??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback