Skåne på besök. part 1.

Okej. I fredas kom dom. Jag å Tanja bakade kexchokladpaj dagen till ära lixom. Den va väldigt söt, typ som oss. Kollade på Idol, å drack ett å annat. Dä hör ju till. Vi sa Vaaah?! skitmycke..dä ä inte så lätt mä kommunikationen söder å norr emellan alltid. Vi har skött pannan galant skulle man kunna säga. Pejtorr å jag intog rollen som villaägare mä dubbelsäng å Tanja låg på loftet mä Ääärik. Dä gick bra.
Duktiga kvinnorna jobbade en sväng igår. Skitroligt. Sen va vi på marknad, man måste ju visa upp stoltheterna häromkring lixom. Hm. Sen hem, äta, duscha å upkorking. Tanja ville inte öppna paket. Men när jag fick veta vad dä va där i tviiingade jag henne å göra dä. Singstaaar. Woohoooo! Kvällen räddad.
Jag å Pejtorr tog en sväng till hundarna på bangatan. Råkade väcka pappa. Men va gör dä om 100 år.
Dä blev inget Harrys. Å jag tror dä va en jävla tur dä. Vi hamnade hos Allan i dalen istället. Arne, Allan å Ebbe..värsta gänget. Där bjöds dä på Äpple-öl. Å så sjöngs dä singstar. Givetvis.
Hemvägen va kall. Å lång. Men vilken väg går egentligen fortast. y7
Sen va dä läggdax igen. Aningen mer händelserikt. Inget å klaga på.

Idag har vi typ inte gjort ett skit mer än å kolla tv, äta, å färgat hår. Extreme makeover i Småland. Typ.
.kollektivboende avslutat för den här gången.
dä blev en jäklans massa dääh's sagt

"Ja usch ja, jag blir bajsnödig bara jag tänker påt"
/Tanja




Publiken säger
Postat av: Sofia

Jahaja, jo kanske det..

Postat av: ekke

ja Fyfaan va de va underhållande ;)

2007-10-14 @ 22:50:02
Postat av: Mickan

Jag röstar för ett recept på den där kexchokladpajen. Det lät alldeles för spännande!

2007-10-15 @ 12:24:44
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback