Skitbra.

Dä bästa när man är sjuk är att man inte vill äta. Inte jag i alla fall. Hittills idag har jag tvingat i mej lite fil, å nu tvingar jag i mej två knäckebröd
Jag kommer ha så mycke å äta igen sen så dä kommer inte va klokt.

Gerry är pappaledig nu när Emma har börjat jobba. Men han förstår inte riktigt va dä innebär tydligen. Han ska lixom ringa å vilja äta frukost mä mej, han ska ta mä mej te vimpan, vi ska fika mä mormor, vi ska gå ut å gå å framförallt ska han bjuda mej på mat. Men inte då, han håller sej på sin kant å låter mej sitta här ensam å övergiven. En tisdag. Tisdagar innebär tacos! Lär dej reglerna inom kort.
Jag vädjar till dej Emma: Sluta jobba!

Jag har i alla fall städat min garderob. Lite får jag gjort min jävla arbetslösing.
image310
Egentligen använder jag inte en bråkdel av dom här tröjorna. Men, dä kaaan ju va bra å ha!
Den andra garderboben tänker jag inte ens visa upp. Där är dä kaos..fullkomligt kaos.
har jag förresten berättat för er att jag gillar rosa?

Publiken säger
Postat av: G

ring själv för helvete.. jag orkar inte kolla msn hela tiden

2007-10-23 @ 14:41:07
Postat av: Elin

Dä handlar om sunt förnuft Gerry, du lär dej snart!

Postat av: pop-mört

hmmm... Gillar du rosa?

2007-10-23 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback