SkrattfreaK

Förr i tiden hade jag svårt å skratta åt grejjer som jag hörde på radion å sånt. Nu för tiden skrattar jag åt allt. Ungefär. På väg hem från stallet förut drabbades jag av världens skrattattack. Nånting va jättekul. Sen kom jag på hur fult dä måste se ut när man sitter ensam i en bil å tokskrattar. Då skrattade jag ännu mer.

Jag har städat idag. Tanja oxå. Men som vanligt måste vi ringa varann cirka 10 gånger när vi städar på varsett håll. Dä ä alltid bra mä pauser. Ett måste i städbranschen.

Å imorrn ska jag ringa till Peter. Så imorrn vet jag om jag ska säga upp min lägenhet å move to Sälen till april.
Så Peter, om du läser dä här: Ge mej jobb för fan!

Publiken säger
Postat av: malin

asså måste du säga upp lägenheten för att du fått jobb i sälen det vara väl inte för alltid. Eller tänkter du spara pengar å sen bo hos pappsen.

2007-10-04 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback