Sommar 2007. Goodbye!

Tanja å jag msn-pratar. Hon är på jobbet. Jag är här. Vi är deppiga. Allt är tråkit, vi är fula å vi är äckliga, men roliga är vi. Givetvis. Om jag bara fattade hur man gör skulle jag låta er höra våran radioHur censurerad den än må vara.


Vi har haft en väldit rolig sommar ihop.
♥Vi har varit i Spanien. Dä va helt strålande. Solen sken, vi drack drinkar, vi träffade folk å vi längtade inte hem. Inte ett enda dugg faktiskt.
♥Vi har levt i kollektivboende på festivalen mä Eskilstunas gangsters. Lyckades se en kvart av Ozzy. Resten av tiden ägnades förmodligen åt viktigare saker. Spela poker till exempel.
♥Vi har varit på Öland. Dä va tokroligt, om man bortser från katrineholm-bratsen.
♥Vi har besökt Eskilstuna. Finfin stad dä där. Maybe first and last. Tyvärr.
♥Vi har haft spontana karaoke-partajj. Där vi är, där är dä alltid bäst. Som vi brukar säga.

Å ja, även att vädret sög så kan man faktist roa sej.
Dä ä värre på den här jävla hösten. I hate it I hate it and I hate it.
image257
Nästa sommar tar vi nya tag Cookie-T
Men först mission; Överleva Hösten.

Sommar 2007. Over and out!


Publiken säger
Postat av: Jennie

HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Ni är varken äckliga eller fula! Självförtroendet är på topp nu eller? Hehe..inge kul när dä e så..vet hur´re e! ;)

2007-10-01 @ 20:29:56
Postat av: pop-mört

Sommaren var ju helt underbar. Hösten kommer bli mycket tråkigare. Jag håller med.

2007-10-01 @ 20:41:14
Postat av: Emma

Se det så här då.. sommaren var skitkul.. men hösten kan faktiskt bli ännu bättre =)

Postat av: Emma

Du får det helt gratis..

2007-10-02 @ 06:46:55
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback