Bananskalet del 2.

..jag antar att jag har glidit på dä..igen..
..antingen är dä min röst som gör dä, eller min charm, eller min trevlighet..

Ni vet att jag egentligen skulle varit i sälen i helgen va? För befinner man sej inte där nu i helgen, då får man inget jobb? Dä har jag ju berättat för er.
 Men jag klarar mej helt enkelt ändå. Jag ringde min gode vän chefen där uppe. Förklarade som dä va att jag har inte fått papper å jag har försökt ringa å allting. Han tyckte dä va skitkonstigt, beklagade sej å jämrade sej. Kollade tågtider åt mej till å mä. Men båda två förstod vi ju att jag inte kan ta mej till Sälen till 10,00 imorrn.
Jag beklagade mej oxå lite. Sa grejjer så han fick dåligt samvete. Å ja, för å göra en lång grej kort;
Im not out of the system! Han skickade vidare mej.
Jag har precis lika stor chans å få jobb som alla andra. Även att jag är i Hultsfred hela helgen.

..dä är så dom ska tas dom där arbetsgivarna..

Publiken säger
Postat av: Malin

Hahaha undrar om man ska ta och kontakta honom å visa honom denna blogg;-)

2007-09-28 @ 15:03:28
Postat av: Emma

Synd Malin det hjälper nog inte.. för det är helt sannt att han skulle skicka info men inte gjort det.. jag var med och hördet.. =)

Postat av: Emma

Angående rösten och det.. jag tror det beror på fjäsket.. och den snygga syrran som var med i Kalmar på intervju.. ;)

2007-09-28 @ 15:34:26
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se
Postat av: pop-mört

Det är nog en kombination av allt

2007-09-28 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback