Dä här är för Flän.

Flän my man. Imorrn lämnar han mej å landet för Australien. I ett år. Ett år är väldigt lång tid
Jag kommer sakna♥

Vi har egentligen självaste Lars Winnerbäck å tacka. Utan honom hade vi inte upptäckt varann. Då hade vi aldrig haft våra timlånga videosamtal när jag påpekar öppna skåp å han sjunger för mej. Vi hade aldrig ringt varann mitt i nätterna å han hade aldrig alltid glömt bort va han sa. Men en vacker dag ska han få veta. Men inte ni. Vi hade aldrig pratat i winnerbäck-texter. Han hade aldrig fått min tröja i present. Vi hade aldrig insett att vi är lika kära i Håkan Hellström. Vi hade aldrig haft egna påhittade ord som bara vi vet om. Vi skulle aldrig ha insett vilka toppenmänniskor vi är. Vi skulle aldrig ha planerat Tanjas framtida liv. Vi hade aldrig tävlat i postkodmiljonären.
Så tack Winnerbäck.

Å du Flääään:
Du får faktiskt se till å ha ett bra år. Men glöm för fasen inte mej vad du än gör.
Jag ska lusläsa din blogg nasim. Å så ska jag ta mitt ansvar å se till å va redo i augusti.
Å givetvis ska jag se Håkan å Lasse. Fast förmodligen kommer väl dom å överraskar dej.
Hälsa kängurulandet å se till så flickorna tar hand om dej.
Puss å kraaam


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Vem glömmer dig egentligen hihi... jaja, jag kan driva med migsjälv

2007-09-23 @ 23:07:24
Postat av: jenny

dah vad ska alla göra i australien ett år..my friend sstack också iväg. Jag menar, vad går upp mot en svensk kall, tråkig höst och vinter?

2007-09-24 @ 11:04:46
Postat av: anders

oj vilken tur jag har nasim, får typ världens längstaste blogginlägg... nu har jag mycket att leva upp till om min resedagbok ska kunna bli lika spännande.. vi kommer ju höras men du får ha de så bra tills vi ses på höskullen

2007-09-24 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback