Dokumentärskapare.

Mina flickor på jobbet tycker att jag ska åka till Sälen. Dom hoppas verkligen att jag får jobbet. Me too. Men, dom hoppas dä mest för att dom tänker kräva att jag filmar när jag ska ut i backen första gången. Dom ska samlas hemma hos nån, äta popcorn å titta på mej å dö av skratt hade dom tänkt. Å visst girrrls, jag ska unna er dä.
jag ska pigga upp eran vardag lite. För åka skidor, dä kan jag fanimej inte.
Jag kommer va den där som fastnar i liften så den stannar, så kommer jag köra rätt in i folk när jag får panik å inte kan stanna. Dom kommer ha roligt på riktigt när dom ser mej.

Henke, han ska va skidlärare i Kläppen. Åka runt som en maskot ni vet. Jag kräver privatlektioner på kvällarna. Även om dä är förbjudet. Jag funderar även på å kräva maskotdräkten så jag landar mjukt.

..OM jag får jobbet..


Publiken säger
Postat av: Emma

Jag kanske får va med dom..?! jag har ju trots allt jobbat på fredensborg en sommar =)

Postat av: Gerry

Jag har fastnat i liften så den stannat..

2007-09-20 @ 16:55:14
Postat av: Henke (skidläraren)

Hehe.. Du ska inte behöva oroa dig.. men åker du i kläppen, så ska jag se till så att dom jäklas lite med dig i liften :) hehe.. nej då. Du ska klara dig galant efter nån timma serru.. Men vi ska se jäkligt löjliga ut i backen.. :).. Jag är dock väldigt väldigt osäker på det där med maskotdräckten.. Men kan nog sno åt mig nån trolleperuk i alla fall, fast det hjälper ju dock inte så mycket, när man ramlar :).. puss

2007-09-21 @ 00:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback