EgoElins ursprung.

Nu ska vi gå till botten mä dä här. Namnet EgoElins innerbörd. Ni tror att jag har kommit på dä själv för att jag tycker jag är så himla rolig å bra å allt sånt. Å dä är jag ju. Men! Men men men, dä har inte alls mä mej å göra. Dä ä alla andra som gör mej te den personen jag är. Här kommer ett par exempel:

Tobbe säger:
va fan är man när man jobbar som eventpersonal??

Tobbe säger:
du som vet allt
..later..
Tobbe säger:

hur fan stavas det?
Tobbe säger:
du som vet


Å  jag å Tobbe har alltså varit klasspolers. Klart han vet hur smart jag är å klart han ber mej om hjälp å får upp mej ett steg högre på egostegen.
Å Ekke har ikväll erkänt hur underhållande jag är. Underhållande=Rolig. Men dä visste jag ju redan.  Å så va jag mer  öppen än han hade trott. Men Däääh!

Summan av kardemumman:
Jag har all jävla rätt i världen å va Egoelin.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback