Fenomenet Facebook.

Jag har blivit en facebookare. Men jag har aaaningens svårt å förstå hur dä funkar. Orkar inte direkt engagera mej. Men jag har lyckats hitta lite Norge-människor. Sånna som oxå stod där å fileade lax mä mej. Dä ä lite roligt. Sånna givande frågor som hur dä är, va man gör nu för tiden dyker upp. Lovely.
Summan av kardemumman: Mer facebook åt folket.

Så nu går ni raka vägen in å pokar mej där!!
försöken att identifiera er läsare fortsätter...

Publiken säger
Postat av: jenny

facebook hit och facebook dit.. men visst har jag fallit offer också.. Men det känns lite för rörigt för min smak!

2007-09-07 @ 12:18:17
Postat av: Emma

Nej han kan inte simma än han är skitdålig.. inte prata heller.. men han kan sätta sig upp!! visste att inte Ida kom på själv att hon ville åka till "dimpan" i eftermiddag.. men om du bjur så..??

Postat av: Emma

Inte billig men avlastning vore på sin plats.

2007-09-07 @ 17:39:55
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se
Postat av: anders

har hört att du sitter inne på starkt material som skulle göra den här bloggen till en världsnyhet

2007-09-07 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback