Före å efter, sommar å höst.

Okej. Jag har opererat min lägenhet idag. Nu är sommarn borta å hösten är här. Here comes the före å efter pics.
<----------->
<----------->
<----------->

Nu är dä bara lite små detaljer som ska fixas. Typ ett nytt överkast. From white to black. Å kuddarna. Jag får åka på kuddfodralshopping imorrn. Jag är ju så överdrivet mycke ledig nu för tiden.

..för övrigt så startar inte min bil. Dä gör mej galen..

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jättefint

2007-09-30 @ 18:44:08
Postat av: Emma

Skitsnyggt.. fast jag skulle behövt låna dom svarta gardinerna.. men som sagt.. jag fyller ju år på onsdag =)

Postat av: Jennie

Aldrig så att du shoppat de nya gardinerna i Ullared? Har precis samma ;) Snygga ju...

2007-09-30 @ 20:25:50
URL: http://jenniegson.blogg.se
Postat av: Jimmy

Nya gardiner e överskattat

2007-09-30 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback