Gårdagens pejron-bubbla.

..dä började mä ett jävla stressande..som vanligt när vi ska ut..När vi väl började blev dä cam-förfestHilding å Ekke. Golvparty även kallat. Vi satte helt enkelt allt på golvet. Mysigt värre. Angelica kom. Hon va mä på golvet men fick lite ont i rumpan till slut. Jag bytte kläder ungefär 5 gånger. Vi kollade lite på Martin å Cissi när dom dansade. Sjöng lite emellanåt. Å sen gav vi oss på dä där mä akrobatik. Angelica är bra vig. Jag va inte i närheten. Inte Tanja heller. Herregud!
Vi kom på att klockan va rätt mycke. Hetsdrickning på schemat. Å dä va dä som gjorde alltihop. In i bubblan bara. Dä ä skönt å va i våran pejron-bubbla. Man bara flyter omkring. Man säger dumma grejjer. Men dä är en vanesak. Man får lixom acceptera sånna saker. Dä ä Tanjas å min grej lixom. Re. Mä sånna vi aldrig har pratat mä men vet saker om ändå till exempel. "Å vaarför är DU inne på våran efterfest hela jävla tiden?" Stackarn fattade ingenting. Men givetvis förklarar vi. Väldigt ingående å lättförståeligt. Han bet oss i våra öron. Hm. Å sen ser man nån..dividerar om ifall vi ska hälsa på henne eller inte. We did it. Trevliga flickor. Ibland jätteotrevliga.

Danny.
Han mínglade som sagt omkring som en av oss. Då får man ta chansen helt enkelt. Dä gäller bara å förstå att dä är han som står där. Han kändes lixom,,lite för vanlig. Som att han va stammis på harrys han oxå. Välkommen till klubben.

Vi fylleåt. Hade ungefär 6 teorier angående den där pommestallriken. Allt handlade om vad vi skulle skylla på om vi råkade kräkas. Att vi inte tål såsen.

Jag laddade för vm när jag kom hem. Pm å jordnötsruter. Men inte fan va dä nåt vm inte. Då ringde jag Flän.

Å så vaknade jag idag mä lampor tända å tvn på fullt ös. Varför lär jag mej aldrig?!


1. Ekke å Hilding dricker öl mä oss. Live from Helsingborg.
2. Egokort a la Elin å Tanja


Publiken säger
Postat av: Emma

Orka drygt va på Harrys jämt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback