Hemma hos EgoElin.

..jag vet inte om ni har noterat dä, men rosa är kind of min favoritfärg. För å bevisa att mitt hem inte ser ut som ett töntigt prinsesshem ska jag ge er en liten rundvandring. Vi kan kalla dä ett hemma-hos-reportage.
let's begin


1. Här hänger jag mina jackor. Oftast.
2. Toa. Mycke liten men behaglig.
3. Värdelösa glasbord. Ja, jag har bara tre fungerande stolar.
4. Extremt välplanerat kök. Hm.


5. Här soover jag så sött så.
6. Datorn är på plats.
7. Top Model på tv. jag betalar till å mä licensen. Ofrivilligt.


8,9. Lite bonusbilder. Alla får inte följa mä in i min garderob. Ni fick.

Ja, sådär bor jag. Nån som vill flytta in?
Hoppas inte för ni får inte plats.

Publiken säger
Postat av: jenny

mysigt =) jysk-bord och klippansoffan tror jag att jag kunde identifiera =)

2007-09-03 @ 21:53:43
Postat av: The Man From Högsby

Det där var ett fint hem komma hem och städa hos en ensamstående kille med 2 kissar som jag bara pratar med? :P

2007-09-04 @ 01:37:11
Postat av: jenny

vilket otroligt mysigt hem du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback