Jag å min mormor.

Idag ska jag äta tacos mä min mormor. Hon gjorde tacopremiär för lite sen å nu är hon fast i träsket. As i am.
Mormor är rolig. Hon brukar försöka ragga åt oss. Tyvärr är hon inte nån diskret liten tant. Hon spärrar upp ögonen å säger "Men Guuuuudars"  Då får man le lite ursäktande.
Hon tror fortfarande att jag är hennes lilla ljusbarnbarn. Hon kallar mej för favoriten. Dä kan ha å göra mä att jag lyssnar å inte får utbrott. Jag är snällast tänkbara barnbarn.
Hon är generös till max. Jag behöver aldrig känna mej fattig egentligen.
Hon gav mej en häst i 12års present. Emma fick en cykel. Men okej, hon hade redan en häst.
Ibland får hon för sej att hon ska banta. Då ska alla andra oxå göra dä.
Jag har aldrig gått på dagis. Jag va alltid hos mormor. Vi bakade sockerkaka typ varannan dag.
Hon har alltid varit som en mamma för oss, fast mormor ändå.
Ibland går hon mej på nerverna. Men i guess..
♥Thats why i like her♥

image241
Här är dom, på toppen av berget vid världens finaste sommarstuga.

Publiken säger
Postat av: malin

hon verkar vara världens bästa mormor.

2007-09-28 @ 10:59:54
Postat av: jenny

bah jag vill också ha min mormor fortfarande! ståltanterna... =)

2007-09-28 @ 18:36:08
Postat av: Emma

Hon är världens bästa mormor.. men idag var hon lite kärv.. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback