Jag är ett hungrigt monster.

Jag sitter här..glider omkring..in på min syrras blogg..läser dä här:
"för att citera min syrra "håll mig mätt så ska det nog gå bra"

Dom orden visar ju att jag har full koll på mitt beteende. När jag är hungrig blir jag ett monster. Jag blir arg på alla. Ingen vill prata mä mej då. Tanja brukar få ursäkta mej mä att "Elin har inte ätit på länge" eller brukar hon tala om för alla när jag måste ha mat. Dä märks direkt. Jag kan inte rå för dä.
Emma brukar svära åt mej å va jättespydig. Då blir jag ju ännu mer arg.

image234
När jag ser ut sådär. Då ska man passa sej. Då är jag bakis, hungrig å trött.
Värsta tänkbara kombination alltså.

Publiken säger
Postat av: Emma

Du är hemsk när du är hungrig eller ska ha mens!!

Postat av: jenny

haha gissa hur jag är när jag går på diet =P

2007-09-24 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback