Jag skämdes när:

Okej. Jag har gjort va jag har kunnat. Jag har inte så mycke pinsamheter bakom mej. Hm. Meen..dä va milt pinsamt när:

-> Min häst tokvägrade gå in på tävlingsbanan. Hon började backa å backa å backa. Å så stegrade hon sej. Jag satt där liten å hjälplös. Vi backade lite till. Rätt in i ett kärlekspar. Då va hästen en jävla hästjävel som var till salu. Uhh.
->  Jag typ kräktes på mitt offer för kvällen. "Du, jag måste spy..NU"  Han blev jättearg. Å sen dess har vi inte hörts. Tur dä. Han lever ett lyckligt liv utan spyfröken jag.
-> Min bil rullade iväg..in i en stolpe..stolpen ramlade..pajjade en annas bil. Uscha.
-> Jag i Norge flög bakåt å skrek WHHAAAAA när dä helt plötslig låg en stor fet 15 kilos lax hel å ren på vågen framför mej. Jag ville lixom bara se fileér..inte helheten. Men i alla fall fick sej dom på fabriken ett gott skratt.
-> Jag å Tanja sjöng Poison på hotellet. Helt utan bakgrundsmusik. Rätt upp å ner bara. Dä va inte pinsamt just då. Men när vi kom på oss. Då jäklar. Detta va oxå i Norge. Givetvis. Här hemma gör vi never ever nåt så galet. Hm.

För övrigt så är jag ju nästan aldrig pinsam eller så. Å dä allra värsta håller jag nog för mej själv. Observera att även jag tycker dä endast är milt pinsamt dä där. Så no töntkommentarer like "men åh, hur pinsamt va dä där då på en skala?!"

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback