Mamma å jag speaking på msn.

Marie säger:

jag undrar om jag har tråkigt eller vet du vad jag gör jag stryker mina nattlinnen o pyjamaser

Eliin säger:

men mamma!

Marie säger:

ja vad ska jag göre då

Eliin säger:

nåt roligare finns dä väl?'

Marie säger:

det är väll meningsfullt eller

Eliin säger:

nej dä tycker jag nog itne

Då undrar jag, kommer jag bli som mamma när jag blir stor? Ska jag tycka saker  som att stryka är meningsfullt? Vi är ju farligt lika redan nu. Fast mest till utseendet. Endel säger Marie till mej, endel säger Elin till mamma. Å ingenstans kan jag va för överallt tisslas å tasslas dä om att "dä måste va Marie Kennmarks dotter!" Tröttsamt.
Tanterna i konsum klappar mej på armen å säger "va lik du är din mamma".
Vakterna på metropol säger vänligt men bestämt "Kennmark, ställ dej i kön"
Gösta säger "Din mamma såg precis ut sådär när hon var i din ålder"

För övrigt är jag sjuk. Säkert ser mamma oxå ut såhär när hon är sjuk.


Publiken säger
Postat av: Jennie

Ajsingbajsing... Krya på dig då!!!

Postat av: Jimmy

Mamma upp i dan ;)

2007-09-11 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback