Min nya bästis.

..heter avbokningar..jag älskar avobokade hotellrum. För vips så är jag ledig imorrn oxå. Fantastiskt.
..dä åskar visst här..men jag bryr mej inte..dä slår nog inte ner här hos mej..när jag va liten blev jag sjuk när dä åskade..idag sa emma dä första hon gjorde "du ser blek ut" Jag klarar helt enkelt inte av åska

Idag fyller bästa Jessica år. Välkommen till min 23års klubb.
.Å Tobbe fyller år. Min skitgubbe-vän i skolan.
Grattis till er.

Flän va på Håkan-konsert häromdan. Jag rös av bara tanken på ett helt hav av folk som sjunger nu kan du få mej så lätt.  Herregud alltså.

image203

Publiken säger
Postat av: Tobbe skitfull

Hej hej
Tack... kanonbra att du kom ihåg min födelsedag!!
Nu är jag lite osäker på när du f yller år men det är antingen 17e eller 19e maj ju!?
Hälsa katten och tack för kaffet!

2007-09-09 @ 03:11:37
Postat av: Jennie

Håkan Hellström...SUGER...så jävla dålig! Sjunga kan han ju inte heller...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback