Sälen är nääääära.

Dä gick bra på intervjun. Jättebra faktiskt. Jag kom in, log och tog i hand. Moget. Han kollade mejlet jag hade skickat. "Hultsfreeed, dä ä inte så att du brukar gå på festival?" Ohjo. Sen hade vi en lång pratstund om dä. Min nervöshet gjorde att jag pladdrade på som en elvisp. Sen läste han Norge. Då pratade vi om den tiden ett tag. "Tycker du att du är social?" Hm, ja, dä tycker jag nog. "Ja jisses, dä tycker jag oxå!" Tur för mej tänkte jag, egentligen pratar jag ju knappt mä okänt folk.

Han frågade lite andra grejjer. Jag svarade bra, ibland skrattade han åt mej. Tyckte jag va rolig lixom. Wiho.
Vi pratade lite skoter-safari. Dä ä grymt tyckte vi, min nya vän Peter å jag.

Sen sa han slutorden
"Jag vill jättegärna att du kommer upp till Stöten helgen v.39!"
Jäklars i tusiken va nära tänkte jag. Men sa att absolut kommer jag!

Å har man väl kommit dit, ja då är man så nära ett jobb man kan komma sa han.
Dä ä bara koppla på dä sociala. Å funka i gruppen.

♥Förstår ni hur nära dä är att jag blir Sälen-bo  i vinter?♥
partypartyparty


Publiken säger
Postat av: malin

grattis verkar som om vinden fortfarande blåser åt ditt hål;-)

2007-09-19 @ 20:10:05
Postat av: Emma

Ja du är såå jävla bra.. =)

Postat av: jenny

gött mos! =) Du fixar gratis boende en weekend då? Smugglar in oss o så.. =D

2007-09-19 @ 22:56:59
Postat av: Anonym

Åh, va kul!! GRATTIS!

2007-09-20 @ 09:58:04
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Frida

Emma å jag "bör" komma å hälsa på då. Bli de där superparty brudarna från förr (med vissa undantag)....Vi är bäst på å vara i sälen, ta av oss skidorna i backen, sura lite, flirta med badvakten, å raka benen på toan med samma rakhyvel, undra lite över vad Jocke rer om angående en dammusgare och Frida (MIG)i samma mening.....

2007-09-23 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback