same shit..different names.

Igårkväll va Tanja här. Vi har startat ett sorts höst-kollektiv. Dä ä när man är själv som ångesten trycker på. Därför planerar vi tokmycke vi ska göra nu. För å slippa deppa ihop lixom. Harrys har vi strukit från listan. Dä ger bara ännu mer ångest å va där. Vi ska vidga vyerna. Dä är då vi är som bäst.
T,ex ska vi på Winnerbäck å Takida. Långt härifrån.
Vi kollade på pokermiljonen. Fnissade åt hur gullig Dregen va. Minsta lilla rörelse va söt. Men han va dålig.
Vi kollade på bigbrother-klipp på youtube. Man skrattar så dä sprutar tårar ibland.
..dä ä så vi lanar..vi sitter här i min soffa mä varsen dator å nördar..

Jag ska jobba nu. Jag räknar ner. 10 jobbdagar kvar. Sen har jag 1 dag ledigt. Woohoo.
..hej hej trött å tjurig å hemska Elin..


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback