Smilegubbar.

Jag har konstaterat en sak. Jag har never ever använt mej av nån typ av smileys i den här bloggen. Men jag tycker lixom inte att dä passar sej här. Däremot på msn. Där passar dä sej ypperligt bra. Så jag kommer fortsätta blogga helt utan å visa känslorlikamä-tecken å parenteser å kolon. Jag uttrycker mej genom å svära å sånt istället. Lite mer moget lixom.

Jag har fortfarande inget å göra. Men jag har fått ett uppdrag. Hämta pappa å Figge 12.00
Sen funderar jag på å baka. Men jag har ingen å bjuda på fika idag. Emma äter inte kakor, Tanja jobbar å Malin..är du i skolan? Jag har paket till Malin. Hon fyllde år 19e juli. Hm.

Publiken säger
Postat av: malon

yes. jag är i skolan. kommer hem i helgen. kanske går med kalas på söndag. på lördag kan jag inte.

2007-09-06 @ 11:24:53
Postat av: pop-mört

Du använder smilesar när du komenterar iaf

2007-09-06 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback