SpeedwayFreak.

Jag gillar inte speedway egentligen. Men idag tänkte jag offra mej för min gode vän Tanja. Jag tog på mej kläder efter väder. Mössa å grejjer. Dä tokregnade. We pepped up. Min första kommetar blev att "jävvlar, här måste man se bra ut..här finns dä pöjjkar!!" Tanja suckade å skakade på huvvet. Hon är ett totalt freak. Jag klagade lite på priset å att jag reeedan va blöt om fötterna. Vi tog plats på läktarn. Dä va kallt å blött. Paraplyet jävlades mä oss å ville blåsa iväg. Väntade å väntade. Jag slog armbågen i Tanja "vilka färger ska jag hålla på nu igen?" Då dog hon nästan. Sen satt jag å memorerade blå å röd röd å blå.. Till ingen jävla nytta! Dä blev inställt kom dom på klockan 20.00. En timme efter beräknad starttid. Jag är helt säker på att dä är för att jag va där. Så nu tvingas jag åka dit igen på torsdag. Jag "måste ju använda min biljett!"

så dä kan gå

Publiken säger
Postat av: malon

Haha... jag förstår dig helt och hållet Elin.

2007-09-19 @ 18:54:28
Postat av: anders

speedway är en sport för män, därför jag håller mig till fotboll

2007-09-20 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback