Stranda Laurdag.

..klockan ringde 04,30. Jag gick upp 04,40..sprudlande pigg..
..jag har ju som sagt varit i Ullared igen..jag har trängts mä tanter av allra värsta sort.
Jag har shoppat även att jag egentligen inte behövde ett enda dugg.
Emma å jag har tävlat. Kosstävlingen givetvis. Å vi började bråka..om regler, om vem som var först å sådär.
Jag hälsade på får, hästar å oxar. Jag var för taggad helt enkelt. Men till slut blev dä 5-5.
Sen tävlade vi mä telefonerna. Vem som fick mest mess. Jag tror dä blev lika.
Ingen av oss kan förlora så vi får sluta när vi ligger lika helt enkelt.
Å så slog vi varann skithårt när vi såg en gul bil.

..så går dä när Kennmark Sisters är på turné ihop..

Publiken säger
Postat av: Suss

Håller tummarna och tårna... fast de nu mera ser ut som prinskorvar (lite väl mycket vätska i kroppen - grav. symtom).
Allt är bra med oss!
Lite avis på Ullaredsresan dock.

2007-09-29 @ 21:42:02
Postat av: Gerry

5-5?! hur i helvete kan det bli 5-5? det borde ju i alla fall bli 12-10 även om man har en dålig dag.. legat av dig?

2007-09-29 @ 21:59:12
Postat av: pop-mört

Det är ju tur att det kan bli lika då.

2007-09-29 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback