Svar på tal.

Fridas kommetar: "Satsa på det, gör massa sjuka grejer å håna folk mm så kommer ni bli kändisar snart!!! Ni är ju så coola. Tror helt klart att detta är er grej"'
Svar:
Bra. Då har vi i alla fall en blivande lyssnare. Tänk va jag kan prata om våra bedrifter förr i tiden.

Gerrys kommentar: Elin! jag tänker inte skriva nå'n kommentar till det här.. men du kan tänka dig själv vad jag hade skrivit om jag hade skrivit nå'n.. fatt nå't!
Svar: Ja, du  hade skrivit att du skulle bli så stolt över mig å göra reklam för mej överallt..å att du önskar mej all lycka från djupet av ditt hjärta. Men sånt tycker du är lite pinsamt in public så därför lät du bli helt enkelt. Men dä gör inget.

Vi pratar alltså om radion. För er som inte hänger mä i svängarna.


Publiken säger
Postat av: Gerry

Det hade jag isse skrivit haha..

2007-09-12 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback