Va tusans.

Jag har haft en förhållandevis lugn kväll. Tills nu. En reklam på tv  förstörde sinnesfriden. Dä är fan inte normalt mä en massa tuppar å höner överallt. Jag blir ju rädd för sånt. Jag fick till å mä gåshud. ironiskt nog får jag dä varje gång jag ser en fågel. Å så skriker jag gärna lite. Eller kallar dom en hel del fula ord. Vill utrota dom jävlarna. Eller utrota min fågelfobi åtminstone. Dä är vilket som..

Publiken säger
Postat av: Anonym

Oki här kommer det :-)
3 kexcoklad
150 g blockchoklad
1tsk vaniljsocker
3 äggulor
6 msk smält margarin
3 msk grädde
krossa kexchokladen i en matberedare eller för hand, hih bra att få ut sin ilska :-P... Häll i de smälta smöret och rör om, häll sedan smeten i en form och ställ in i ugnen 170 g i 6 min, ta sedan ut pajen och låt den svalna.
smält sedan blockchokladen och rör ner grädde vaniljsocker och äggulor. Låt sedan smeten kallna och häll sedan i pajskalet, låt stå kallt i ca 4 h. Serveras med glass eller grädde..
Hoppas det ska smaka.
Säger bara, de är KALSGOTT :-D
Lycka till¨// Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback