..vem är beroende?

..när man glider omkring i bloggträsket så läser man rätt ofta att folk är beroende av andras bloggar. Då till min fråga. Är dä nån som är beroende av min blogg? Dä vore ju hemskt jobbit. Då kan jag ju inte lägga ner den när jag vill. Då vet man ju inte va ni kan ta er för.. Abstinens kan leda till förfärliga grejjer har jag hört.

Idag har jag fått se Fläns nyrakade huvve live from Australien. Dä va inte en dag för tidigt.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

hehe jag skulle få sån abstinens så jag fick lov att klä in mina väggar i madrass ;!

2007-09-30 @ 21:58:25
Postat av: Emma

Men du ska ju till sälen ju alltså skickar vi ett kort på barnen och önskar god jul.. skitsmidigt..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback