VimpanKaos, Fotboll å Icke-Harrys.

..ja..vi lyckades komma iväg till Vimpan. Men mä en totalt helvild Skruttunge är dä fanimej inte lätt. Hon är överallt. Vi åkte hem helt enkelt..
..början av fredagkvällen befann jag mej i Storebro för lite fotbollsspanande..dä sket sej..förlust mä 1-0..en typisk fredagsmatch innebär att många hebe-fans sitter på läktarn mä varsen ryggsäck full mä öl. Pinsamt. Men idag höll dom ju någorlunda käft i alla fall.
..å nu sitter jag här..dä rycker inte ens i Harrys-tarmen. jag har tröttnat. Kommit till insikt. Dä ä bara skit..

Imorrn blir dä jobb igen. Dä låter inget vidare i mina öron.

Publiken säger
Postat av: Emma

Bra att du kommit till insikt.. jag är rädd att det går över tills nästa helg du är ledig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback