42 minuter kvar.

Om 42 minuter börjar jag jobba. Dä kryllar av poliser där, hoppas bannemej dä finns nån snygging. Annars åker jag hem. Jag vill inte ens åka dit. Hm.

Inatt har jag glömt att ALLA glömde bort min födelsedag.
Därför kommer en påminnelse:

19e Maj

Publiken säger
Postat av: joel

19 maj, det är ju långt kvar... jag glömmer bort min egen ibland...

och fan, hur låter man om man har grädde i halsen..

och jag är alltid frisk, jag blir inte sjuk.. så det är lite synd om mig för jag får aldrig vara ömklig ;D

peta en polis i örat från mig och snora han lita på handen..

Postat av: Ingeborg

Ojoj! inte långt kvar nu! Haha!

2008-04-11 @ 09:32:53
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: joel

elin "sorry att jag är sen, det var joels fel"
mamma "vem är joel? försökte han råna dig?"
elin "nej det är en hemsida"
mamma " som kan tvinga dig att vara kvar?"
elin "nej, alltså, jag... ähh... ööö..."

Nej, elin, det där håller inte.. mycket är mitt fel men inte det här.. hahaha

och fy fan! va sensuelt gräddhosta låter du, det bara pirrar i underlivet... grrr

2008-04-11 @ 09:35:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback