BildBeviset

Men åh. Jag har ju bara varit i Västervik å festat.

Vi började mä förparty hos Anna å Thomas. Bland annat tvingades vi kolla på psalmtoppen, "blott en daaag ett ögonblick i sääänder" gick rätt varm sen.
Vi sjöng lite singstar oxå. Grymma som vi är. Å sen råkade vi hamna på en bröllopsfest hos några vi såklart inte hade en aning om vilka dom va. Men vi störtade in där å nynnade lite bröllopslåt å delade ut kramar å sa graaattiiiis. Dä va rätt trevligt faktiskt.

Vårat motto för kvällen:
"ooops it was a little sidestep"
Jag tror vi sa dä minst 75 gånger var. På riktigt. Allt verkade va a little sidestep.

 I alla fall så hamnad vi på stan till slut. Vi spanade in Briggen.. men där va bara skumt folk..Christer CP till exempel, dä va redan då vi fattade att vi inte kunde va kvar där. Vi ä ju bättre än så.
Å så gled vi förbi Harrys..såklart drog dä ju lite i den tarmen.
 Harrys är alltid Harrys å Harrys is the shit.
Palladium blev slutmålet. Dä va kuul. Tills hemmafolket kom å slogs mä bortafolket, ..sånt ä bara onödigt. Å dä blir lixom inte så kul efter sånt. Även att vi inte ens känner dom egentligen.

..å ja..sen skulle vi helt enkelt gå hem..
"hur faan hittar vi te Janne Banan nu då?!"
Dä va inte alls svårt

image844image845image846

image847

1-3
Va vore ett party utan totaly-unfixed-pics.
4. Igår utsåg vi den till kvällens bild. Idag vet vi inte varför.

Publiken säger
Postat av: Lexie

härliga bilder :D

Postat av: steffen

Då har du mått lite som du förtjänar idag då, förmodar jag.
Du förresten, bra förfesttips: DANSBAND!!!! Jag lovar, ingen för-ferre är helt komplett utan Lasse Stefans. Möjligen om man gör som ni då, psalmer. Den har jag faktiskt aldrig provat. Men det kommer.

Ja, nu tänker jag ta mitt fulla ansvar och fylla alla tomrum som hittills funnits i modebloggvärlden. Kul att du har känsla för detaljer.

2008-04-27 @ 20:09:39
URL: http://steffens.blogg.se/
Postat av: steffen

Hehe. Jag äääälskar när det blir ett jävla liv:)

2008-04-27 @ 20:18:21
URL: http://steffens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, nu gör du mig generad. Tack!

2008-04-27 @ 20:30:36
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: anders

harrys is shit.... sa sant som det ar sagt... bara gammel tackor som gar dit

2008-04-28 @ 06:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback