Dagens visdomsord.

"Hahaha, du ä rätt störd i huvvet, men jag gillar dä!"
Personen i fråga har bjudit in mej till kollektivboende i Halmstad.
Undra om han har börjat ångra sej.

"Du måste till en läkare mä dä där!"
Personen i fråga är min syster som jag inte lyder.

"Du borde rehabiliteringsträna på balansbräda"
Personen i fråga vill jag inte lyssna på i dä här fallet.

"Ni är mina små änglar"
Personen i fråga ä min chef på jobbet.

Å nu ska jag sova å fundera på hur många olika sätt dä går å säga Hultsfred.
Hullsri, Hulsfrä, Hultsfred, Hultan.
4. Redan klar.

Jag får somna på stört, helt enkelt.

image839
Här ä min lilla linslus. Hon går nog i sin mosters fotspår.
"Ta kort mej" tar kort.."får jag se kameran"

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: Lotta

Lilla Ida, ho ä för go´!

Postat av: anders

tankte bara saga hej

2008-04-23 @ 06:02:47
Postat av: anna

du har en jätte fin blogg =))
dessutom kan man säga Hultis om man vill, det gör vi i gnällbältet när vi är löjliga..
ha en bra dag! // Anna

2008-04-23 @ 15:46:18
URL: http://annadegrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback