Dags å funka nu.

Hej igen bloggen. Har du saknat mej?
..jag har saknat dej..

Dä ä ju tur inte Hultsfred kryllar av händelser som man känner att man måste dela mä sej av. Dä hade aldrig funkat när dä ska bli såhär långa uppehåll.

Jag har i alla fall lyckats komma fram till att jag aldrig mer vill gå ut i Hultsfred när dä inte ä nåt speciellt.
Dä va verkligen jättetråkigt. Tyvärr får man väl säga.
Tacka vet jag Vimmerby. Hm.

Å idag händer dä grejjer. Jag tvättar.
I.Min.Egen.Tvättstuga.
..alltså har jag inte kånkat mä mej allt te pappa..dä ni..


Publiken säger
Postat av: joel

du kanske helt enkelt ska berätta för henne att du sparka av benet på hästen...

för att variera menar jag ;D

Postat av: Marra

Mitt liv är inte heller så händlserikt och därför vet man inte riktigt vad man ska blogga om ibland :))
Jag behöver med tvätta idag :-)

2008-04-01 @ 09:52:23
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback