En helt vanlig tisdag.

Idag lät dä mest såhär på jobbet
Men alltså..dä ä ju lixom redan skitfint här så varför ska vi göra nåt?

Efter 2,5 timmar åkte vi hem. Glidigt.

Valborg imorrn. Å jag tror faktiskt inte jag ska göra ett dugg. Säger jag idag, imorrn kommer dä rycka i tarmen å jag kommer hamna på Örsåsa som jag har lovat mej själv å aldrig mer åka till.

Jag har växlat in en massa pengar som jag hittade hos pappa i en kosskruka häromdagen. 501,50 va dä. Plus att jag växlade in mina norska pengar. Dom bara ligger här å skräpar annars.
 Dä va ett skönt litet plus i kassan såhär en helt vanlig tisdag.


Publiken säger
Postat av: t0tta

Va?? Är det Valborg imorgon? *förvirrad*

Ja se där.. Du har ju massor med tid på dig, att hitta den rätte =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback