friday Im not in love.

Talang 2008 å Berg flyttar in har roat mej ikväll. Jag skämdes ju såklart lite när endel trodde dom va skitbra på nåt..spinningbrudarna t.ex.
Imorrn ska jag upp supertidigt. 06,15 för å va exakt.
Jag ska mä Emma på tävling å ta hand om Adam.
Jag ska låssas att han ä min unge tror jag. Tills han blir gnällig. Då ä han Emmas igen. Skönt när man kan va lite halvmamma bara.

Jag tycker inte om å basta. VIsst finns dä väl nån bland er som inte gör dä heller? Jag nästan hatar dä faktiskt. Dä ä bara varmt, å så kan jag inte andas. Jag skyller på min struma. Den går alltid å skylla på. Perfekt sjukdom.

Min kondition ä obefintlig- strumans fel
Jag sätter alltid i halsen- strumans fel
Jag måste dela en panodil i 4 delar-strumans fel.

Som sagt. Perfekt..

Nu måste jag sova. Härlig fredagkväll.
Å dag 1 på min vita helg har gått bra, inga abstinensbesvär.
..dom kanske kommer imorrn..

image788
Ska dä va så ska dä va ordentligt, säger EgoElin å dricker 2 samtidigt.
Eller va dä för dä va 2 för 1. Spanien har resurser.
Jag ä ju smålänning faktiskt.

Gonatt♥


Publiken säger
Postat av: jenny

alltid när jag tränat tänker jag "fan vad skönt det ska bli att basta" mm eller hur.. det är väl skönt i ca 4 min, sen har jag en nära-döden upplevelse.

Postat av: Pernilla

Aka oki, inte så skoj jue!! Hoppas du blir bättre snart. Jodå min dag/kväll har bara vatt bra, har jeu vatt så najs väder här idag =) Kram

2008-04-04 @ 22:24:53
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Tobias

svar: gråter, dom är så himla goda ju ;)

2008-04-04 @ 22:55:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: joel

NAAAW.. ge han en sockerbit och en morot från mig...

Dessutom är jag mest förfärad över att se att du sitter ju och dricker juice på den där bilden.. Det där är inte alkohol.

Alkohol är genomskinnligt eller ölfärgat.. Det där är gult.

Och enligt det gamla ordspråket "Mannen sade till kvinnan att allt var gult för det var juice"
Så säger jag att det är juice. HA!

2008-04-05 @ 01:48:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Haha, ser gott ut det där.

2008-04-05 @ 14:36:53
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Mr snåljåååp

Din snåla jävel. Det slår gnister om mig så snål är du! Men du, det är märkligt. Den där sjukdomen brukar alltid drabba dig då det är saker du inte vill för du hade minsann inga problem att dricka ur två sugrör och begå något megasug inte! Vilken sugförmåga, vilken gom. Jag som trodde allt var kört med dig nu när du hade den där sjudomen :D

2008-04-06 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback