GlidarTider

Idag börjar jag klockan 10. Innan dä ska jag äta frulle, hitta mina jobbkläder, borsta tänderna å lämna hunden hos mamma. Undra om jag kommer klara dä i tid. Dä återstår å se.

Jag vill faktiskt inte ens jobba idag.

Inatt drömde jag att dä va jag som styrde Silja Line. Herregud.
..jag som ä den mest sjösjuka jag känner..
Betyder dä magsjuka?
JAg hoppas på dä för jag äter för mycke godis, dä behöver rensas.

Åh. Nu har jag bråttom.

Publiken säger
Postat av: joell

Ha en härlig dag på jobbet du ;D hälsa hon den glada från mig och nyp den lite mulliga i dubbelhackan... ööhm... eller nåt..

och fan, ja här fjäskades det så det stod härliga till..

nästan så det börjar bli genant...

nej, nu ljög jag.. man kan aldrig få nog av fjäsk ;D

Postat av: Ingeborg

Yeah! I'm back! Haha! Jajamensan, jag har haft det väldans trevligt!

2008-04-02 @ 10:36:50
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback