Grannen-ni-vet-update.

Som bekant ä jag ju lite rädd för min granne. Igår när jag höll på å lasta in min gigantiska packning i bilen kom hon utruschande å skrek på mej.
Herrejävvlar alltså.

Hon: Vart ska du?
Jag: Till västervik..
Hon: Jasså, ska du ut å svira mä lite kompisar då eller?
Jag: Ja..
Hon: Jag tänkte bjuda dej på kalas imorrn..vid 3..äta lite gott ska vi göra..
Men du kanske har fästman redan??
Jag: Njaaejaaa..
Hon: Nästa helg då?
Jag: Ehh..vi får se!

Å sen höll hon ett långt föredrag om att dom  hade haft magsjuka
Å så avslutade hon samtalet

Hon: Jaha..men..ha så kul då..å sov sött!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Jag vill inte ha hennes söner, jag vill inte fika där å jag vill helst inte ens prata.
 Låt.Mej.Va
Nu ä jag inte bara lite rädd. Nu ä jag totalt jävla livrädd.

Publiken säger
Postat av: malon

oh oh!!!!!!

2008-04-28 @ 07:48:49
Postat av: suziie

Haha. Dessa grannar.. Tss.
Min försökte typ få mig idag att frivilligt erbjuda mig attt klippa hennes plommon träd o rensa hennes rabbatter.. För hon hade gjort de här innan vi flyttade in. Och hon har opererats o yada yada. Hehe. Men grannar ska ju a lite speciella=) Tss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback