Hurry up!

Nej jag ä tydligen inte frisk. Inte ens sömn hjälper.
Jag snöt mej nyss å tänkte "Guud vilken snyting". Å sen kom jag på att dä faktiskt va rätt kul..som sagt ä dä vi mä sämst humor som har roligast tror jag.

Jag ä ledig idag. Tack å lov. Ska åka te Vimmerby å shoppa loss.
Solen skiner å allt. Lovely Hultsfred.

Nu. Bråttom.

Publiken säger
Postat av: joel

hahaha.. det är sant.. folk med låg humor är alltid glada..

och nej, exponeringen är okej men du måste pröjsa för det.. i co för sig har du ju redan sagt att du ska ge allt så det finns ju inte så mycket kvara att ge..

och kanel.. hmm.. bra ide ;D

Postat av: Pernilla

Hoppas du får en bra dag fast att du fortfarande är lite förkyld...kram.

2008-04-15 @ 11:05:39
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback