Idiana Me

Nu har jag återhämtat mej efter Prison Break.
Å jag vill gifta mej mä Michael.
Aaah!

Jag har sett ett ägg mä fjäder på oxå. Eeeeuw.
Nästan så jag trodde dä skulle ploppa ut en kyckling.
Då hade jag släppt allt jag hade å sprungit.

H säger:

vacker bild ;D

Eliin säger:

inte så konstigt när dä ä jag som ä på den

Helt plötsligt blev jag EgoElin igen. Va knasit.

Jag har faktiskt inget mer å tillägga än att Therese har vatt hemma hos mej idag å käkat scones å kollat på existens eller va dä hette. Dä va frustrerande värre. Låt folk va homo om dom vill. För fan. Om dä bara skulle kunna börja accepteras av alla skulle världen bli så mycke bättre.
Annars kan vi lika bra förbjuda brunetter å spela fotboll oxå.
Eller nåt. Jag vet inte.

image834

Goodnight♥


Publiken säger
Postat av: Pernilla

Godmorgon!! Hoppas du får en bra dag idag =)

Postat av: Linda

Men Ääälin, de är jag som ska gifta mej med han :)

2008-04-22 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback