Jag ä vaaaken.

Jag ä vaken å min ena näsborre ä täppt. Hade jag vatt en tecknad figur hade jag försökt dra in till jag blev alledeles röd i hela ansiktet.
 Å sen hade jag förmodligen sprängts.
Men nu ä jag ju bara mejsjälv å tänker "men orka drygt va täppt i nääsan"

Igår natt drömde jag att jag hånglade mä självaste Björn Gustavsson som hela Sveiges flickor har gått å kärat ner sej i. Dä värsta va att han spottade mej i ansiktet efteråt. Men jag bara log å tyckte han va charmig. Euuuw. Inte ens fick jag drömma vidare på den inatt. Synd. Vad som helst hade ju kunnat hända.
Förmodligen hade jag skällt på han..

Nu ska jag å Hund-Alva å hennes 10centimetersben ta en sväng runt huset.

Goodmorning♥

Publiken säger
Postat av: joel

kul kuriosa är att en av världens kändaste porrfilmer börjar just med att snubben spottar tjejen i munnen..

kan detta vara en föraning och exakt vad betyder den?

låt oss forska...

1. josh är lat
2. du blev spottad på
3. en porrfilmsepisod

vi sätter ihop dom och får att de kommer halka på en loska och glida in i baken på josh vilket gör att ni börjar filma amatörporr i Yemen...

vafan?

varför just yemen elin? vad ska ni göra där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback