Jag blev galen.

Min bil har fått sommardäck, städning å tvättning.
Först satte jag mej på trappen å solade när pappa arbetade..men jag hann inte sitta mer än 2 minuter förrän han sa åt mej att jag minsann kunde komma å skruva bort dom där grejjerna som däcket sitter i. Jag fick inte bort en enda..jag skrek mest  "ååååhhhh den siitter ju faaaast" Å så drog jag å drog men inte fasen kunde jag ändå. Jag satte mej på trappen i två minuter till..då va dä dax å spola av å skrubba däck mä en diskborste. Dä kändes ganska onödigt.
Dom ska ju bara stå där te i vinter.

..ingen ro å ingen vila..


Publiken säger
Postat av: Pernilla

Aha oki, duktigt du vatt idag bara du inte blir värre igen bara!! Hitta på ikväll då?? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback