Jävlar va vi ska gnälla!

Nu måste Fröken Kennmark sova. No more nattuggling. Efter fem dagars semester ä dä tebax te jobbet imorrn igen. Å Jenny å jag kommer va så gnälliga. Dä har vi redan förberett varann på.

image781
Min kära lillebror har slarvat bort min mössa.
Om nån har sett den så kan ni mejla mej på
[email protected]


Annars har jag lyckats lura 4 stycken idag. Hos Emma va roligst.

Jag:
Ida..dä ä en älg här ute!
Ida: Vaa, en ääälg?
Gerry: Men för fan, lura nån i din egen ålder mä nåt vettigt.
..5 sekunder efter..
Jag: Nu kommer Johan.
Gerry: Va?! Nuu?
å så glor han ut..sriker men ååååhh..å sparkar mej på benet.

Där fick han. Jäkla pucko.

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

jag såg din mössa på en liten dvärg som väckte mig idag..

Han hade skägg och mr alba skrivit i panan på sig själv med tuschpenna...

Skum typ..

Skummare aprilskämt...

;D

God natt... tråk trötter!!!

Postat av: Sofia

Den finns på Inter Sport här i Stockholm!

2008-04-02 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback