Livsfarligt.

Sånna här konversationer ä livsfarliga

Emma: se nu till att köra bättre än gerry imorn.. det fixar du tror jag.

Rickard: haha gerry kör som en gud så skulle inte tro det

Gerry ä min syrras sambo för er som inte har fattat dä.
Han som jag har tre olika tävlingar mä:
EAS-Extreme animal sound, går ut på att vi låter som alla djur vi ser.
ECC- Extreme cowcounting, vi hälsar på kor. Helt enkelt.
ESS-Extreme Sär Skrivning. Hur många sär skrivna ord kan vi få in i en msn ruta.

I alla fall tror han att han på riktigt ä bättre än alla andra.
...men dä ä han ju inte..
Så därför vädjar jag: Bidra inte te högre Gerry-Ego.


Publiken säger
Postat av: Joel

Gerry är nog mest av allt en liten osäker pojk som vill leka med dockor tror jag :D

Postat av: Lotta

Av någon anledning var de han som fick mest självförtroende av oss syskon, trots att hans mamma sa att han var en troll-unge o gick ut i skogen för att leta reda på sin lilla Gerry som trollen tagit.
Och allt han tar sej för lyckas han för de mesta med, sorgligt men sant. Detta kan bero på att han egentligen inte är rätta Gerry, han kanske bara är en troll-fejk helt enkelt=)
Ha de gott !!

2008-04-19 @ 22:12:43
URL: http://lisenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback