När jag ringer lillebror!

Jag ringer min lillebror

Jag: Hej dä ä Elin.
Figge: Vem Elin?
Jag: Din syster!!
Figge: Jaha, jag ä inte nykter så dä går inte. Min mobil dör heej.

jag vet inte men jag tror inte jagringer han mer än när jag behöver han.

Publiken säger
Postat av: therese

Svar: Han är heelt underbar och såå mjuk =) Lättlärd som bara den också!

Postat av: Hårt mot hårt

Låt inte skitungen styra och ställa. Ställ på han för fan! det är du som är äldst och han ska ha respekt för dig!

2008-04-20 @ 11:30:46
Postat av: Joel

Hahaha.. helt rätt

lillebror 1 - elin 0

hehehe.. Jag känner lätt igen mig ;D

Och apropå filmuppladdningsgrejset... jag suger på sånt där. Du kan väl flörta med någon datanörd? dom brukar vara lättflörtade.. ;D

2008-04-20 @ 14:34:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Sofia

En storasysters värsta mardröm!

2008-04-20 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback