Näsan igen

Jag va på Pumpen igår som bekant. Dä va gött.
Vi körde lite allsång i bussen på vägen dit, tema Astrid Lindgren. Emma, jag å Kristin sjöng i alla fall, dom andra segpropparna ville tydligen inte va mä.
Där inne va dä trångt å bökit som vanligt. Men folk i baren släpper fram mej när jag säger "uursääktaa mej" å trycker mej emellan bara.
Jag skulle bli vansinnig på mej.

På slutet hade jag lite panik eftersom jag inte råkade ha en aning om vilken buss jag åkte mä eller vart den va parkerad. Jag fick tokleta efter Emma å Kristin som verkade ha gått upp i rök. Till slut dök dom upp, som två räddande änglar.

Mamma va mä ute. Hon slapp skämmas över mej.
Jenny å jag försökte förklara varför vi tror vi ä syskon. Å så försökte vi få Niclas å fatta att hon  borde få hångla mä PB-Michael om hon vill.

Och. Dä värsta av allt ä att jag har ont i näsan idag igen. Som vanligt efter jag har vatt på Pumpen. Men den här gången vet jag orsaken. Han ä den snyggaste jag vet, å han drog mej i näsan.
Min piercing trycktes in å jag nästanskrek.

image817
Här ä hon i sitt esse, den där Jenny.
Min chefkompanjon på jobbet, enligt oss själva då såklart.


Publiken säger
Postat av: Caroline

Tack sa jatte mycke :D

Postat av: suziie

Hehe. Jotack. Men vi har försökt böka in allt i ett rum. Hehe. Så resterande lägenhet är ju rätt okay. Men faen när man ska in till sminkbordet. DÅ är det klättring som gäller=) Haha.

Den där tjejen var grymt lik min syrra. Haha.
Hoppas du hade en bra pubkväll=)

2008-04-13 @ 19:04:47
URL: http://suzettej.blogg.se
Postat av: jenny

för helvete elin...vad ska folk tro om mej?

2008-04-13 @ 21:21:09
Postat av: anders

hmm var jag sa full att jag inte ens mins att jag akte hem till sverige och nopp dig i nasan och sen tillbax hit

2008-04-15 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback