Sexig röst. Så fan heller.

Jag har upptäckt en sak precis. Jag glömde äta mina pistagenötter igår. För fan. Man glömmer inte sånt. Å nu ä jag inte ens sugen.
Vilket dilemma egentligen.

Jag har betalat mina räkningar oxå. Dä va skittråkigt å nu ä jag fattig igen.
..orättvis värld vi lever i..

Förutom dä här tragiska så mår jag bra.
Idag har jag fått höra att jag har en sexig heshet i min röst. Då började jag såklart hosta som en tok å harkla mej å hålla på för å få bort den.
Jag vill inte ha en sexig heshet!

snart ska jag te Tanja..jag vågar ju knappt gå ut här..
..jag ska springa te bilen å kasta mej in å trycka gasen i botten..

Eller tittar jag åt ett helt annat håll än "den därs" fönster bara.

Publiken säger
Postat av: Mörten

Hehe har inte tänkt på de men du låter ju faktist som Ulf Lundell. Hahahahaha

2008-04-28 @ 21:32:31
Postat av: Pernilla

Heej, haft en bra måndag? Kram

Postat av: Fegon

Särskrivningar är tamigfan världens jävla skit. Jag menar, jag vill ha en Långmörkhårig kvinna och ingen lång mörk hårig kvinna.

2008-04-29 @ 09:23:17
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jodå det är ok här, ska snart gå och klippa mig =)
Ha en bra dag, kramis.

2008-04-29 @ 11:20:21
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback