Stackars mej.

Jag överlevde min stressiga dag å firade lönen mä en ny klänning.
Dä va jag faktist värd.

Alltid när jag å Tanja ä på shopping klagar vi på allt som går..å helst av allt tycker vi att alla ska flytta på sej å släppa före oss i kön.
 Vi verkar tycka att dä inte vore mer än rätt.

Tanja: Men alltså, dom ska ju fan inte ens ha somartorg i år. Va äää dä hääär?
Jag: Skiiitdåligt!!...har du vatt där nångång?
Tanja: Nej..
Jag: inte jag heller...men ändå..dä ska ju finnas!!
Tanja: Vi ville väl antagligen bara klaga..

image843

Nu borde jag sova..för:
Jag.Min.Stackare.Börjar.Jobba.Vid.Sex.Imorrn.
På en lööööördag!




Publiken säger
Postat av: t0tta

Uh, stackars dig.. Som ska börja kl 6 en lördag..

Jo, det är lätt att bli negativ...
Uhu.. t0tta e trött...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback