Topp 5 värstingar.

Dä finns mycke grejjer jag klassar som dä värsta jag vet.
utan inbördes ordning kommer 5

1. Strumpbyxor. Inte just själva strumpan, men materialet. Jag får gåshud så fort jag tänker på när man ska dra upp dom över benen. Å dä knastrar sådär på torra fötter. Iiiih. Nu står varenda hårstrå på min kropp rätt upp.
Jag lovar. Fy fan.

2. Mobbing. Dä ä bara onödigt.  Dä finns inte en enda anledning till varför dä överhuvvetaget ens ska förekomma. Punkt.

3. Tvserier mä värdelösa skådespelare.  Typ Andra Avenyn.

4. Fåglar. Men dä vet ni ju redan. Min fågelfobi har orsakat både dä ena å dä andra. Tanja brukar få agera fågelskrämma i förebyggande syfte.

5. Ett spel mä Björne som min minstinbror brukar spela. Jag hatar dä å Björne ä en jävla besserwisser där. Jag blir galen
"Men dä där va ju heeelt fel, försöök igeeen"


Publiken säger
Postat av: t0tta

Nu har febern tagit över här.. Jag fryser som en naken i Sibirien. Och jag fick jobbet och ska börja på utbildning imorgon kl 13 i Malmö..

Snacka om tajming.

Jag hatar också Björne BTW

Postat av: steffen

Om jag fick möblera om i din lista lite skulle jag flytta 3'an till 1'an. "Våra bästa år" där dom tänker högt ligger väldigt, väldigt risigt till.

2008-04-08 @ 20:45:12
URL: http://steffens.blogg.se/
Postat av: t0tta

Tack =)

2008-04-08 @ 21:09:03
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Louise

Åhh.. Fan vilka bra värstingar! JAg håller helt med om mobbningen! och strumpbyxor! Haha..

2008-04-09 @ 07:42:49
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback