Utmanad.

Jenny utmanade mej. Å va gör man inte för barndomsvänner.

Anser du att du är mer begåvad än din chef?
Japp..skitmycke mer begåvad till å mä, eftersom hon frågar mej om allt.

Är du en besserwisser?
Skulle jag nog vilja säga att jag inte är. Jag hatar besserwissrar. Roligt i plural.


Har du stulit något från din nuvarande arbetsplats?
Om tobleronen jag går å äter hela dagarna räknas så borde jag sitta inne vid dä här laget!


Anser du att du är överbetald på ditt nuvarande jobb?
Nej, underbetald!


Har du haft sex på en kyrkogård?

 Nej, däremot har jag sovit sked på en mä Tanja Tony å Micke efter Harrys.


Har du någon gång haft sexuella fantasier om en tjej?  Nej.


Tycker du om att klä dig i manskläder?
 Nja. Pappas skitstora tjocka skjorta ä rätt gött å hämta posten i.


Planerar du att skaffa barn inom det närmsta året?
Nej. Inte än på länge. Jag har för mycke å göra innan jag blir mamma.


Tycker du om dina halvsyskon?
Jag har inga halvsyskon enligt mej själv.


Har du någon gång blivit skadeglad över att en kompis blivit dumpad?
Nja inte kompis..men annars så.


Har du förlåtit din pappa för att han lämnade dig?

Eh, han har inte lämnat mej. Hoppas jag. Pappa, kommer du ihåg mej å att mina hyllor måste upp? Om inte annat så kan du kolla på rummet där uppe..där finns mina minnen.


Publiken säger
Postat av: Sofia

Sanningens ögonblick!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback