Va pratar vi om?

Eliin säger:
Egentligen borde du läxa upp mej!
Firefightande psykologen säger:

egentligen så borde jag ge dig en jääävla omgång men det tänker ja inte så lämnge som du inte själv är motiverad till att ta "nya tag" och satsa igen till 100%!

Va pratar vi om? 
 Han å jag den där som alltid får stå ut mä mej på mina värsta pmsdagar å allmänt otrevliga dar. Jag spyr allt över han. Stackarn. Men han verkar ta dä bra. Han ä ju faktiskt lite psykolog.


Publiken säger
Postat av: Fröken D

där sa du nåt igen=) När du har gessle så tar jag håkan och sen byter vi=) det låter som en plan, haha! ha det gott=)

Postat av: vexy

ja, det ska bli jätteskoj.
perfekt för mig som är fotointresserad också, kan jag fota min kompis efteråt :D

2008-04-03 @ 18:21:57
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: therese

HAHA då litar jag på ditt ord :P
Jodå klippningen blevväl bra, håller på o görslingor nu så de spööörs väl ;D annars så märker ju du de genom att jag antagligen intedyker upp nästa vecka ;) haha

2008-04-03 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback