FixarElin fixar allt.

Ramen runt bilderna ä tebax! Va jag kan!

Jag vill gå å lägga mej, men dä känns lite väl tidigt. Då kommer jag vakna vid 5-6 å va hur pigg som helst,,i å för sej..då kan jag se på massa OS. Bra tänkt!

Jag ä inne i ett lässtim oxå, idag har jag börjat på Stieg Larssons tredje bok. Spännande..mycke spännande. Men dom gör mej nojjig..jag får för mej både dä ena å dä andra hela tiden å överallt. Iih.



..as the star I am,.som jag brukar sägA..


Publiken säger
Postat av: Frippe

Vissa har det bra som får sova så tidigt. Själv var jag tvungen att skjutsa hem folk från bussen så här sent.



Jag läste de två första Stieg Larsson-böckerna förra sommaren men det har aldrig blivit så att jag börjat på den sista. Om du vill skaffa dig en ovän så är ett hett tips att börja avslöja vad som händer i den här.

2008-08-12 @ 23:49:19
Postat av: Superstar

...lajk miiii huh? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback